sunnuntai 16. joulukuuta 2018

Hei blogikansa!

Bucket listiin check, mulla on blogi!

Tervetuloa Sitten olen valmis -hääblogin pariin, jossa ruoditaan, intoillaan ja stressataan häitä. 

Olen 28-vuotias uunituore morsian. Häät on suunnitteilla loppukevääseen/alkukesään 2020 Turun seudulle. Kerron minun ja Sulhasen tarinaa hieman erillisessä postauksessa. Omasta puolestani olen pohtinut bloggaamista jo pidempään ja moneen otteeseen, joten hääblogin aloittaminen tuntui luontevalta. Myös häiden osalta on vaivihkaa pyörinyt päässä erilaisia (enemmän tai vähemmän muuttuvia) visioita, joita on kiva päästä toteuttamaan. Ready, set... plan! Tuntuu myös mukavalta ajatukselta, että tästä kerran elämässä eteen tulevasta ajanjaksosta jää muistoksi ”virtuaalinen leikekirja”. Blogin nimi tietenkin sai inspiraationsa SMG:n lyriikoista.

Blogini tulee (toivottavasti) sisältämään:
  • Tajunnanvirtaa hääsuunnittelun eri aspekteista - ihan jo ympärillä olevien ihmisten säästämiseksi osan voi kanavoida tänne.
  • ... ja toivon mukaan joitain ihan hyödyllisiäkin tiedonmurusia saman projektin edessä oleville.
  • Listoja. Eli tykkään suunnitella asioita (neuroottisen?) tarkkaan.
  • Huumoria. Tai ainakin sellaista, mikä omasta mielestäni lukeutuu huumoriksi. Huumorintajuani voisi kuvata esimerkiksi alla oleva video:





Nämä jäänee uupumaan:
  • Hienot DIY-ideat. Mulla on peukalo keskellä kämmentä - en mm. osaa leikata suoraan :’D Noh, eihän sitä tiedä mitä uusia puolia itsestään (tai Sulhasesta!) tässä 1,5 vuoden aikana kuoriutuu.
  • Alkuun ainakin mennään anonyymina, voi olla että mieli jossain kohtaa muuttuukin.

               ~S~


Ps. Vinkkaa toki myös oma hääblogisi, lukulistaa on aina varaa laajentaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti